Topic: meetinstrument verhoogde spiertonus

Ik ben 2e masterstudent Productontwikkeling en voor mijn eindwerk heb ik een meetinstrument voor verhoogde spiertonus ontworpen. De meetmethode ligt vast, maar de volledige schakeling en programmatie moet nog gebeuren. Het betreft een microprocessor die via een bluetoothmodule info krijgt van een softwareprogramma (dit is reeds geschreven)deze wordt gevoed door een herlaadbare batterij van 5V. Deze processor stuurt een signaal van 1mA met een frequentie van 50kHz door de spier, dit door middel van 2 'actieve' elektroden. Hiertussen bevinden zich 2 'passieve' meetelektroden, die het voltage gaan meten dat doorheen de spier gestuurd wordt. Na testen bleek dat dit een waardevol resultaat gaf inzake verhoogde spiertonus. De gemeten waarden moeten afleesbar zijn op een display en moeten via bluetooth terug verstuurd kunnen worden naar het softwareprogramma. Verder is er een klein motortje dat ervoor zorgt dat de actieve elektroden op de gewenste lengte uit kunnen schuiven. Is dit iets wat iemand van jullie zou kunnen verwezelijken? Mijn vraag was of iemand zulk een project wil aannemen? verdere info kan u altijd bij mij verkrijgen. Uiteraard kan dit tegen betaling. Ik weet niet in hoeverre iemand van jullie in zulke projecten geinteresseerd is, maar het is een vraag waardig denk ik dan. MVG
Gertjan Van Looveren